فایل کامل فصلنامه جهان نوین، سال پنجم، شماره دوم، پیاپی هجدهم، تابستان 1401
شناسایی موانع مشارکت در فعالیتهای ورزشی - تفریحی فرهنگیان در استان مازندران
تبیین مدل وفاداری به برند محصولات ورزشی بر اساس مؤلفههای شخصیتی با میانجیگری هوش هیجانی
توسعه خدمات گردشگری ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا (با تأکید بر پتانسیلهای بالقوه موجود)
رابطه نوآوری و خلاقیت با رشد اقتصادی؛ مروری بر اهمیت و رشد آن
(پذیرفته شده در کنفرانس بین المللی مطالعات نوین در مدیریت و کارآفرینی ایران و تاجیکستان)