شماره جاری؛ سال سوم؛ شماره یازدهم؛ پاییز1399 1 2 3 4 5 بازدید : 40 جمعه 05 دي 1399 نسخه کامل فصلنامه جهان نوین، سال سوم، شماره یازدهم، پاییز1399بررسی عوامل مؤثر برقصد خرید و وفاداری مشتریان در فروشگاههای آنلاین(موردمطالعه: فروشگاه آنلاین شیکوپیک) بررسی تأثیر اخلاق حرفهای مدیران با انگیزش کارکنان و چابکی سازمان (مطالعه موردی شرکت پگاه آذربایجانغربی)
ارسال نظر برای این مطلب نام ایمیل (منتشر نمیشود) (لازم) وبسایت نظر خصوصی مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها] کد امنیتی